Pagina 5 van de 12 EersteEerste 123456789101112 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 120

Onderwerp: Prijsvraag!!!!!

Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Reputatie Macht
    0
    Risala: De ware boodschap en verlichting van de Koran

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Reputatie Macht
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OegtNajat Bekijk Berichten
    Deze vind ik goed
    Dankjewel oghtie djazakie ALLAH.

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    May 2009
    Reputatie Macht
    0
    Asalaam oulaykoum,
    Ik zou ook wel graag wat vrij geven wat in mijn gedachten binnen schiet, als ik zou denken aan risalah... Hmm

Risalah; Een weg naar verlossing
    Risalah; De weg naar je schepper
    Risalah; Het licht van de duisternis
    Risalah; waar het is begonnen
    Risalah; Een boodschap van jou heer
    Risalah; Als een kristal voor het oog en warmte voor het hart
    Risalah; Waar het is begonnen en wat komen zal
    Risalah; De hartverzachter
    Risalah; De bron van de rechtgeleiden
    Risalah; De wonderbaarlijke openbaring voor jou
    Risalah; Een leidraad voor de sterveling

Zo zie je dat ik een beetje mijn fantasie heb gebruikt en insha'allah kan je eventueel hieruit je inspiratie uithalen.
    Ik weet eigenlijk niet juist waar je naar opzoek bent... een intro? een volledige tekst dat een beetje met de inhoud van de site past of gewoon zoals ik hierboven heb gedaan?

Ghair insha Allah.
    Wassalaam
    Lof zij Allah, Onderhouder van de zeven hemelen. O Heer van de Grootste Troon, onze Heer en de Heer van alles, Splijter van het graan en de dadelpit, Degene die de Torah, de Evangeliën en de Qur'an geopenbaard heeft. Verheerlijkt is de Meester, de Heilige. Heer van de engelen en de Geest. Er is geen god dan Allah, de Machtige, de Geduldige. Er is geen god dan Allah, de Heer van de verheven Troon.

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oem_seyfullah Bekijk Berichten
    Ik weet eigenlijk niet juist waar je naar opzoek bent... een intro? een volledige tekst dat een beetje met de inhoud van de site past of gewoon zoals ik hierboven heb gedaan?

Ghair insha Allah.
    Wassalaam
    Djazak allaho gairan voor je inbreng. Ik ben opzoek naar een stuk tekst dat past bij de website. De tekst komt op de voorpagina van de website en hiermee trek je de aandacht van de bezoeker.
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oem_seyfullah Bekijk Berichten
    Asalaam oulaykoum,
    Ik zou ook wel graag wat vrij geven wat in mijn gedachten binnen schiet, als ik zou denken aan risalah... Hmm

Risalah; Een weg naar verlossing
    Risalah; De weg naar je schepper
    Risalah; Het licht van de duisternis
    Risalah; waar het is begonnen
    Risalah; Een boodschap van jou heer
    Risalah; Als een kristal voor het oog en warmte voor het hart
    Risalah; Waar het is begonnen en wat komen zal
    Risalah; De hartverzachter
    Risalah; De bron van de rechtgeleiden
    Risalah; De wonderbaarlijke openbaring voor jou
    Risalah; Een leidraad voor de sterveling

Zo zie je dat ik een beetje mijn fantasie heb gebruikt en insha'allah kan je eventueel hieruit je inspiratie uithalen.

Ghair insha Allah.
    Wassalaam

Die vind ik ook goed MashaAllah,Aghi jamal ga je hier een pol over openen met de beste paar...zodat iedereen kam stemmen welke het uiteindelijk word?

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    Salaam wahalaikoum,

Het lijkt net of je een paranormale gave hebt. Maar dat ben ik wel van plan insa allah.

Sluiting zal volgende week vrijdag zijn en daarna zal de poll aangemaakt worden. Zodat we insa allah begin 2010 de nieuwe Risala online kunnen zetten.

Wahalaikoum aslaaam

Jamal
    Allah swt heeft de vrouw speciaal gemaakt; HIJ gaf haar schouders, sterk genoeg om het leed van de wereld te dragen; zachte armen, om comfort te bieden; kracht, om bevallingen te doorstaan; doorzettingsvermogen, om voor vrienden en familie te kunnen zorgen; gevoel, zodat zij haar kinderen lief zal hebben. HIJ schiep haar uit een rib van de man, om zijn hart te beschermen. HIJ gaf haar ook een traan; die is van haar; zij kan het gebruiken wanneer zij dat nodig heeft.

Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamal Bekijk Berichten
    Salaam wahalaikoum,

Het lijkt net of je een paranormale gave hebt. Maar dat ben ik wel van plan insa allah.

Sluiting zal volgende week vrijdag zijn en daarna zal de poll aangemaakt worden. Zodat we insa allah begin 2010 de nieuwe Risala online kunnen zetten.

Wahalaikoum aslaaam

Jamal
    Oow InshaAllah, ben benieuwd.

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    ik ook :hhh:

Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    22
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jamal Bekijk Berichten
    ik ook :hhh:
    Heb je al een intro?

Oprichter
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    10
    Nope die ging jij toch maken????

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten