| Studie Hier kun je terecht met vragen over je studie/stage of IB-Groep (studie financiering). |
12 May 2010, 20:13
|
#11 | | Tranquility
Rep kracht: 14 | Ik heb even wat verder gegoogeld. Is dit misschien ook iets: [voorbeeld] Op de site vind je meer schrijfoefeningen. Je moet je wel eerst registreren om er gebruik van te kunnen maken: ArabGlobe.com :: Samen online Arabisch leren :: Ik hoop dat je er wat aan hebt, subhanallah.
__________________ كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله [World OFF, Dream ON] |
| | | Sponsored links | |
Advertisement
| |
13 May 2010, 15:17
|
#12 | | Senior Risala Member
Rep kracht: 4 | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abu_amina_ibn_mfadel Salaam 3aleykoem warhmatulaahi wa barakatoe
Ik heb een Masha ALAAH Website voor beginners en als je het kan printen djayyid
Je leert snel enn tallozen voorbeelden www.madinaharabic.com
Salaam 3aleykoem warhmatulaahi wa barakatoe | Salam mo3alikom,
Heeeeel erg bedankt broeder, zazakallah oe ghir!
Ik ga hier inchallah zo snel mee aan de slag 
Ik hoop dat Allah je hiervoor rijkelijk gaat belonen inchallah!
Groetjes Subhanallah
__________________ Het
leven is één groot examen, vergeet niet er is geen herkansing[/color] [/color][/grade] |
| |
13 May 2010, 15:18
|
#13 | | Senior Risala Member
Oorspronkelijk geplaatst door Moe'tasima Assalaam oe'leikoem zuster, Ik geloof dat je ook van die (werk)boekjes kunt kopen die geschikt zijn voor de wat jongere kinderen. Je zou dan soort van huiswerk kunnen geven en nakijken of ze het goed heeft gedaan. Vind ik wel heel leuk, misschien iets voor je zusje? Ik weet weliswaar niet wáár je dit precies kunt kopen, je zou kunnen kijken in islamitische winkeltjes of zij dat hebben. Ghair insha Allah Heel veel succes  | Salam zuster
Ja dat is inderdaad ook een goed idee alleen helaas woon ik niet dicht bij zulke winkeltjes. Maar als ik daar kom inchallah dan koop ik het wel voor haar inchallah
Zazakallah oe ghir! Moge Allah je hiervoor rijkelijk belonen inchallah!Amin!
Subhanallah
__________________ Het
leven is één groot examen, vergeet niet er is geen herkansing[/color] [/color][/grade] |
| |
13 May 2010, 15:20
|
#14 | | Senior Risala Member
Oorspronkelijk geplaatst door Moe'tasima Ik had eerder deze dag die vragen gedaan, op de website die Aboe Amina geplaatst heeft. Het deed mij helemaal terug denken toen ik vroeger zelf op arabische les zat. Ben er achtergekomen dat het mij reuze meeviel de juiste antwoorden aan te klikken Zoveel fouten heb ik niet eens gemaakt :P. Zeker een aanrader! | Hhaa leuk om te horen, hier ga ik inchallah mee aan de slag:d
__________________ Het
| |
13 May 2010, 15:20
|
#15 | | Senior Risala Member
Oorspronkelijk geplaatst door Moe'tasima Ik heb even wat verder gegoogeld. Is dit misschien ook iets: [voorbeeld] Op de site vind je meer schrijfoefeningen. Je moet je wel eerst registreren om er gebruik van te kunnen maken: ArabGlobe.com :: Samen online Arabisch leren :: Ik hoop dat je er wat aan hebt, subhanallah. |
Oooh wat leuk, ja ik heb hier inderdaad veel aan:d
Dank je lieve zuster
__________________ Het
| |
13 May 2010, 15:22
|
#16 | | Senior Risala Member
Oorspronkelijk geplaatst door OegtNajat Klopt wij hebben ook van die boekjes. Weet alleen niet meer waar we die gehaald hebben,maar je kunt ze haast overal hallen. Islamitiche site's kun je ze bestellen,moskee enz. | Ik ken zulke boekjes, mijn neefjes hebben die in Marokko voor groep 1 enzo.:P
hhaha
__________________ Het
| |
13 May 2010, 15:23
|
#17 | | Senior Risala Member
Oorspronkelijk geplaatst door Sawdae Salaam alaikoum zusters
Ik ben net wezen kijken op deze site, en het is echt de moeite waard, mashaALLAH
er is arabisch voor beginners en voor gevorderen. Een aanrader!! Sawdae | 3alikom salam zuster Sawdae,
O, fijn om te horen! Leuk dat je ook bent wezen kijken hahaha.
Subhanallah
__________________ Het
| |
13 May 2010, 16:41
|
#18 | | ❤Fi Amanaah Allah❤
Rep kracht: 10 | Moge Allah swt het haar vergemakkelijken tijdens het leren,amien! |
| |
13 May 2010, 19:43
|
#19 | | Tranquility
Rep kracht: 14 | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OegtNajat Moge Allah swt het haar vergemakkelijken tijdens het leren,amien! | Allahoema Amien @ subhanallah: moge Allah jou belonen voor het goede dat je doet
__________________ كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله [World OFF, Dream ON] |
| |
13 May 2010, 21:00
|
#20 | | Senior Risala Member
Oorspronkelijk geplaatst door OegtNajat Moge Allah swt het haar vergemakkelijken tijdens het leren,amien! | Amin!
Dank je wel voor deze mooie dou3a.
Moge Allah onze moslims een plek schenken in het paradijs inchallah!
Subhanallah
__________________ Het
| | | Sponsored links | |
Advertisement
| | |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | | |
Regels voor berichten
| Je mag geen nieuwe discussies starten Je mag niet reageren op berichten Je mag geen bijlagen versturen Je mag niet je berichten bewerken HTML-code is Uit | | | Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:38.
| |