| Stel jezelf voor Hier kunnen de broeders en zusters elkaar voorstellen. |
21 December 2009, 09:39
|
#11 | | Senior Risala Member
Rep kracht: 1 | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moe'tasima Prachtig, ik heb hier geen woorden voor verder. Moge Allah over u waken en beschermen. | Salaam Alaikoem zuster ,
Ameen,
Walaikoem Salaam, Said |
| | | Sponsored links | |
Advertisement
| |
21 December 2009, 10:47
|
#12 | | Senior Risala Member
Rep kracht: 4 |
__________________ Het
leven is één groot examen, vergeet niet er is geen herkansing[/color] [/color][/grade] |
| |
21 December 2009, 13:37
|
#13 | | ❤Fi Amanaah Allah❤
Rep kracht: 10 | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Said Mondria Salaam Alaikoem zuster OegtNajat,
Dank u zuster , Ameen voor uw doeá voor mij en mijn moeder, Vooral voor mijn moeder daar ben ik heel blij mee, Ahamdoelillah.
Ik weet niet of dat mijn gedichten zijn , want ik zet nooit een naam onder mijn gedichten. Maar zou kunnen dat iemand mijn gedichten ergens heeft geplaatst en zo eerlijk was mijn naam eronder te zetten. Trouwens iedereen mag mijn gedichten ergens plaatsen, ze zijn van ons allemaal.
Ja zuster , je schrijft zoveel meegemaakt en toch altijd met de Islaam in mijn hart, Mijn geloof en de liefde voor Allah is alleen maar gegroeid, Ik hou zoveel van Allah , niemand kan dat kapot maken , wat ze mij ook aandoen. Want wat mij is overkomen is van de sjeitan, en die heeft bij mij geen macht. Allahhoe Akbar.
Zuster dat u en uw naasten altijd de bescherming van Allah mogen ontvangen, Ameen.
Salaam Alaikoem, Said. | 3alaikom Salaam wbt, Allahoe 3lam agi,ik heb net jouw topic gelezen met jouw gedichten..en als ik zo een beetje ga kijken lijkt het wel dat jij 't bent. Maar maakt niet uit,Ghair inshaAllah. Het is meer de intentie waarvoor/mee jij je gedichten schrijft mashaAllah prachtig! MashaAllah ik wou dat meer mensen zo denken. Meeste zoeken eerst hun toevlucht ergens anders en dan pas bij Allah swt,maar jij niet. Nogmaals en zoals ook reeds is gezegd geen woorden voor hoe jij er meer handelt! BarkaAllahoe Feek! Amien Qoloe moslimien inshaAllah. Ma3a Salama OegtNajat |
| |
21 December 2009, 13:52
|
#14 | | Senior Risala Member
Rep kracht: 4 | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Said Mondria Salaam Alaikoem zuster Subhanallah,
Dank u zuster voor uw welkom.
Ja gaat best heel goed met mij, Alhamdoelillah, alleen mijn talen zijn weg , het Engels en Arabisch, gelukkig kan ik weer sinds enkele jaren mijn gebed weer alleen verrichten. En het Nederlands schrijven is nog niet goed maar met de spellings controlle op word kom ik een heel eind. Ben Allah heel dankbaar voor mijn genezing en inshallah komt het weer helemaal goed en zo niet Alhamdoelillah , ik ben gezegend met wat ik heb.
Salaam Alaikoem, Said. | inchallah komt alles goed, en met de NL taal komt u ook erg ver hoor. Kijk hoe mooi je gedichten zijn  tbarkallah
Subhanallah
__________________ Het
leven is één groot examen, vergeet niet er is geen herkansing[/color] [/color][/grade] |
| |
21 December 2009, 15:08
|
#15 | | Senior Risala Member
Rep kracht: 1 | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subhanallah inchallah komt alles goed, en met de NL taal komt u ook erg ver hoor. Kijk hoe mooi je gedichten zijn  tbarkallah
Subhanallah | Salaam Alaikoem zuster Subhanallah,
Dank u zuster, Moge Allah u belonen, Ameen.
Walaikoem Salaam, Said. |
| |
17 January 2010, 18:03
|
#16 | | ♥ Seeking Knowledge
Geregistreerd: 19 December 2005 Locatie: مع أمي و أبي Leeftijd: 22
Rep kracht: 7 | Bismilaahi arRahmani arRahiem, As-Salaamo 3alaykoem warahmatoulaahi wabarakatouh, Allereerst wil ik u bedanken voor het delen van uw levensverhaal. Ik weet niet hoe het met de andere lezers zit, maar uw verhaal heeft mijn imaan (geloof in Allah etc.) en taqwa (Godsvrees) zeker doen vergroten. De manier waarop u destijds met de situaties bent omgegaan is werkelijkwaar bewonderenswaardig! Van het feit dat uw beheersing van de Nederlandse taal niet meer is zoals het was is bovendien niets te merken bij het lezen van uw gedichten! Wat mij overigens echt aangreep in uw verhaal zijn 2 momenten. Namelijk die waarin u thuis werd overvallen en wanneer uw moeder, Moge Allah haar genadig zijn, zich tot de Islaam bekeerde. Zo zie je maar weer "Allah leidt wie Hij wil en laat dwalen wie Hij wil.." Sub7anelah!! Het is inderdaad jammer dat uw kennis van de Arabische taal en Engelse taal is verdwenen echter heeft u de Nederlandse taal dusdanig onder de knie dat u vele medemoslims kunt voorzien van prachtige,aangrijpende gedichten die menigeen aan het denken zetten! Moge Allah u hier rijkelijk belonen voor elke letter die wij uit uw gedichten lezen! Moge Allah u en ons standvastigheid bieden op zijn rechte pad en u van al het slechte van deze Dounya behoeden! Ik ben er een beetje laat mee, maar ook ik wens u van harte welkom op de site! Wa asalaamo 3alaykom wara7matoulaahi wabarakatouh
__________________ [[..Ya moe9allieb Al9oeloeb, Thabbit 9albie 3alaa dinek..]] |
| |
14 February 2010, 18:35
|
#17 | | Umm Amina 29/01/2009
Rep kracht: 7 | Salaam oe alaykoem
MashaAllah dit is een prachtig verhaal.. SoubhanaAllah dat uw moeder zich 3 dagen voor haar beroerte heeft kunnen bekeren!! Dit is een grote wonder van Allah! Zij was bestemd om te sterven als Moslima! MashaAllah stond er echt stil van!! Moge Allah uw imaan en ons imaan versterken, zodat we nog sterker zullen zijn inshaAllah!
Moge Allah u belonen om uw verhaal hier te plaatsen, het helpt ons ook om ons geloof sterker te houden! Maak er inshaAlah nog iets heel goed van en inshaAllah dat Allah u nog verder zal helpen met goede daden..
Ik zal uw gedichtjes zeker nog eens doornemen inshaAllah!
Umm Amina
__________________ |
| |
24 February 2010, 21:13
|
#18 | | Senior Risala Member
Rep kracht: 1 | Salaam Alaikoem beste broeders en zusters,
Was hier een tijdje niet geweest, had het erg druk , Allah heeft mij Alhamdoelillah weer toegewezen om iemand in de Islaam te brengen , een 15 jarige jongen, Zijn nieuwe naam is Bahar Mohammed, die heel veel tijd van mij in beslag nam. Maar Alhamdoelillah hij leert goed. Hij heeft de smaak ook een beetje te pakken gekregen om Islamitische gedichten te schrijven. Die zijn te lezen op onze Hyves http://islam-gedichten.hyves.nl/?&pageid=3LGLK8T4W3EOC4KSC Jullie zijn daar allemaal ook welkom, en als je het leuk vind kun je , je ook aanmelden als vriend. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie warme berichten en Ameen op de vele doeá. Moge Allah ons allen leiden en ons leven gemakkelijk maken met Zijn liefde in ons hart, Ameen. Walaikoem Salaam, Said. |
| |
25 February 2010, 17:58
|
#19 | | ❤Fi Amanaah Allah❤
Rep kracht: 10 | Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Said Mondria Salaam Alaikoem beste broeders en zusters,
Was hier een tijdje niet geweest, had het erg druk , Allah heeft mij Alhamdoelillah weer toegewezen om iemand in de Islaam te brengen , een 15 jarige jongen, Zijn nieuwe naam is Bahar Mohammed, die heel veel tijd van mij in beslag nam. Maar Alhamdoelillah hij leert goed. Hij heeft de smaak ook een beetje te pakken gekregen om Islamitische gedichten te schrijven. Die zijn te lezen op onze Hyves http://islam-gedichten.hyves.nl/?&pageid=3LGLK8T4W3EOC4KSC Jullie zijn daar allemaal ook welkom, en als je het leuk vind kun je , je ook aanmelden als vriend. Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie warme berichten en Ameen op de vele doeá. Moge Allah ons allen leiden en ons leven gemakkelijk maken met Zijn liefde in ons hart, Ameen. Walaikoem Salaam, Said. | MashaAllah! |
| |
7 March 2010, 08:14
|
#20 | | Junior Risala Member
Rep kracht: 0 | Masha-Allah!! Ik ben dusdanig gefascineerd door dit verhaal. Moge Allah ons allen bijstaan. Moge Allah ons op het rechte pad leiden. Moge Allah ons voor het slechte behoeden. Moge Allah de poorten van het paradijs openen voor uw overleden moeder Rahma ti Allah. Amien ya rab al3alamien. wa Salaam alaikoum. |
| | | Sponsored links | |
Advertisement
| | |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | | |
Regels voor berichten
| Je mag geen nieuwe discussies starten Je mag niet reageren op berichten Je mag geen bijlagen versturen Je mag niet je berichten bewerken HTML-code is Uit | | | Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.
| |