Pagina 1 van de 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 37

Onderwerp: Wie o Wie van jullie mannen???

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    15

Wie o Wie van jullie mannen???

:salam2:

Ik vroeg mij af wie er van jullie gisteren een documentaire heeft gezien over marokkaanse jongens, het ging over maagdelijkheid, ik vond het echt belachelijk, alle jongens die de vraag kregen van wil jij een maagd voor het huwelijk, gaven als antwoord natuurlijk, maar op de vraag, ben jij zelf nog maagd, nee natuurlijk niet, ook kregen zij de vraag van waarom moet een vrouw wel en een man niet maagd het huwelijk in treden, en toen zeiden ze, jah dat is gwn zo???, ze maken de islam hier zo zwart mee, en dan denken mensen dat het islam is die zegt dat het voor een man niets uitmaakt en voor een vrouw wel, ik vind gwn dat man of vrouw, gwn allebei maagd het huwelijk in moeten treden, wel jammer is dat dit de schuld van de opvoeding is en meestal in de verschillende culturen zoals helaas de marokkaanse en turkse cultuur is het normaal ja en dan komen ze zeggen dat het de islam is die dit toestaat!!!!! :@

32. En houdt u verre van overspel; want het is een afschuwelijke zaak en een slechte weg.

Geef effe je mening, wat vindt jij hiervan en hoe belangrijk is maagdelijkheid voor jou?????? :salam2:

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35

Re: Wie o Wie van jullie mannen???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Missintuition";p="12538

Ik vroeg mij af wie er van jullie gisteren een documentaire heeft gezien over marokkaanse jongens, het ging over maagdelijkheid, ik vond het echt belachelijk, alle jongens die de vraag kregen van wil jij een maagd voor het huwelijk, gaven als antwoord natuurlijk, maar op de vraag, ben jij zelf nog maagd, nee natuurlijk niet, ook kregen zij de vraag van waarom moet een vrouw wel en een man niet maagd het huwelijk in treden, en toen zeiden ze, jah dat is gwn zo???, ze maken de islam hier zo zwart mee, en dan denken mensen dat het islam is die zegt dat het voor een man niets uitmaakt en voor een vrouw wel, ik vind gwn dat man of vrouw, gwn allebei maagd het huwelijk in moeten treden, wel jammer is dat dit de schuld van de opvoeding is en meestal in de verschillende culturen zoals helaas de marokkaanse en turkse cultuur is het normaal ja en dan komen ze zeggen dat het de islam is die dit toestaat!!!!! :@

32. En houdt u verre van overspel; want het is een afschuwelijke zaak en een slechte weg.

Geef effe je mening, wat vindt jij hiervan en hoe belangrijk is maagdelijkheid voor jou?????? :salam2:
    salaam 3aleikom,

ewa dit is helaas de harde realiteit .. jongens/mannen kunnen zich meer veroorloven en er zullen heel weinig zijn die daadwerkelijk maagd het huwelijk in gaan. We kunnen er niets aan veranderen.

ps. mogen wij (de dames) ook reageren? ops:

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    15
    Salaam 3alaikoum
    jah natuurlijk ,
    ik heb het bij de man in islam gezet, om deze doelgroep te bereiken

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Leeftijd
    30
    Reputatie Macht
    16
    Asalaam oe 'alaykoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,

Slechte vrouwen zijn voor de slechte mannen, en de slechte mannen zijn voor de slechte vrouwen. En goede vrouwen zijn voor de goede mannen en de goede mannen zijn voor de goede vrouwen, dezen hebben niets uitstaande met hetgeen anderen zeggen. Er is voor hen vergiffenis en een eerbare voorziening. [Surat An-Noer, Aayah 26]

Moge Allah, Subhana wa Ta'ala, j belonen met Janna al-Firdaus,
    Ik houd van jullie omwille van Allah, Subhana wa Ta'ala,
    Asalaam oe 'alaykoum wa Rahmatoe Allah wa Barakatoe,

Fie Aamanillah

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    15
    amien, mannen ook effe reageren het gaat over jullie

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    15

Re: Wie o Wie van jullie mannen???

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Missintuition";p="12538

Wa alaikoem salaam wa rahmatoellaah.

Ik vind het zelf heel belangrijk. Zoals ik wens dat mijn vrouw die eigenschap bezit, moet ik mezelf ook dwingen die te bezitten. Het bovenstaande is helaas een onbetwistbare feit, maar er zijn nog wel mensen die er anders over denken. Moge Allaah de moslims leiden naar hetgeen wat Hem(Subhanaho wa ta3aala) behaagt.

Wassalaamo alaikoem.

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    15
    Zeker daar heb je gelijk in, er zijn weinig mensen die net als jou er ook zo over denken, allah jehdie hoem

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    15
    Ameen.

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Reputatie Macht
    15
    1 man heeft tot nu toe gereageerd, zijn er nog meer mannen die hier een bepaalde kijk op hebben, kom op reageer!!!!

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Missintuition";p="13194
    1 man heeft tot nu toe gereageerd, zijn er nog meer mannen die hier een bepaalde kijk op hebben, kom op reageer!!!!
    :-P Wees een man en reageer!! :wink:

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. "Maar zeker, onder jullie bevinden zich mannen die... "
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Hadith
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 07-11-09, 11:30
  2. Reacties: 1
    Laatste Bericht: 28-04-09, 18:44
  3. Geloof in jullie harten verslijt, net zoals jullie kleren...
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Hadith
    Reacties: 8
    Laatste Bericht: 27-10-06, 19:30
  4. "En kijken jullie niet naar de vogels boven jullie ...
    Door Moe'tasima in forum De Koran
    Reacties: 4
    Laatste Bericht: 25-06-06, 19:19
  5. Reacties: 83
    Laatste Bericht: 20-03-06, 19:37

Bladwijzers

Forum Rechten