Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Moslims gaan betogen - "Verbod nikab is naaktheid tegenover Allah"

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    35

Moslims gaan betogen - "Verbod nikab is naaktheid tegenover Allah"

gva.be
    gepubliceerd op 14/5/10 om 18:08

Het verbod op het dragen van gezichtsbedekkende kledij zoals de nikab en de boerka is bij een aantal moslims niet in goede aarde gevallen. Op 22 mei trekken ze in Brussel de straat op om te betogen tegen het verbod.

"De democratie heeft weer gefaald en dit zullen we dan ook de 22ste beklemtonen, onze slogan is kort, bondig en krachtig: De moslimgemeenschap is 1 gemeenschap, hun eer is 1, hun land is 1, hun strijd is 1...", aldus Muslim Rise.

"Zoals jullie allemaal weten heeft het ongeloof weer van zich laten horen. Ze hebben na de hijaabverbod op scholen een stap verder gedaan en nu de niqaab verboden op straat", klinkt het op de website muslimrise.webs.com.

Hitler en Stalin

"Wat is de volgende stap? Heeft er ooit iemand bij stilgestaan bij het feit dat er één aanval na de andere gebeurt zonder enige (of zwakke) reactie van de moslims? Hitler heeft niet meteen mensen in concentratiekampen gestoken, hij begon geleidelijk aan met kleding enz. Zijn wij dan zo naïef en blind om niet te zien dat de soortgenoten van Hitler, Mussolini en Stalin weer van zich laten horen?"

"Gun de volgende generaties dan een leven met kleding, eer en hijaab/niqaab i.p.v. naaktheid en ongehoorzaamheid aan Allah! De moslima is een juweel die beschermd word (sic) en geen lustobject", besluit de organisatie.

·٠•●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●•٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Ultra Risala Member
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Reputatie Macht
    24
    Ik wil even jouw OT lenen, faith:

·٠-●¤ In every situation Our lord, You are the hope ¤●-٠·
    في كل حال ربنا أنت الأمل

Allahoe-l Moesta'aan...

Wa laa hawla wa laa qoewwata illa bi Allah

كيف يكون لك كنز في الجنة , قولي: لا حول ولا قوة إلا بالله

[World OFF, Dream ON]

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    11
    Machallah wat een goed initiatief,, ik hoor hier en daar dat sommige moslims het correct vinden dat ze de niqaab verbieden en dat vind ik echt hartverscheurend,, dat je dat als moslimzijnde kunt zeggen

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Reputatie Macht
    0
    ik zelf draag geen nikaab maar ik vind dat iedereen het voor zichzelf moet weten. dat de overheid zich ermee bemoeit vind ik een regelrechte aantasting van de persoonlijke vrijheid van een persoon. Tja, als ze dan hier toch alles willen gaan verbieden enzo, dan moeten ze ook maar meteen het dragen van kruisjes en keppeltjes gaan verbieden ja toch? Maar goed, het was al langer bekend dat ze hier in West-Europa met twee maten meten als het om de vrijheid van godsdienst gaat en dat zou niet moeten.
    Tja, zodra ik de financiële middelen heb ben ik ook meteen weg uit Nederland, ik voel me hier helemaal niet meer welkom. Dat is jammer, want ongeveer 15 jaar geleden was dat niet zo. Maar ik ben er ook eindelijk achter gekomen wat de meeste nederlanders bedoelen als ze zeggen dat buitenlanders moeten integreren.
    In onze oren "integratie" is in hun oren "assimilatie", dat wil zeggen: het volledig loslaten van je geloof, je cultuur en je afkomst, en het volledig omarmen van de nederlandse cultuur. Bah, ik moet er niet aan denken. Maar dat is dus wat al die autochtonen ermee bedoelen eigenlijk. Mensen, laat je niet beïnvloeden door hun praatjes en hou vast aan het prachtige geloof, De Islam!!!!

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    12
    Salaam zuster Camelia,

Het gaat alleen maar erger en erger worden, hoe moet dat met de generatie moslims
    na ons??? vraag ik me weleens af.

Sawdae
    لاحول ولاقوة الا بالله

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    Ik krijg alleen maar hoofdpijn als ik over tegenwoordig en dit soort dingen moet denken...

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    12
    Salaam alaikoum oegt Najat,

Het is ook hoofd pijnmakend, maar het is toch voor een ieder belangrijk
    om erbij stil te staan, want het is helaas wel de realiteit.

Sawdae
    لاحول ولاقوة الا بالله

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    Wa3alaikom salaam zuster Sawdae,

Dat is het zeker en natuurlijk ben je er ook altijd wel mee bezig. Alleen dat mensen zich zo druk kunnen maken om dit en er zijn zoveel ergere dingen op de wereld dat veel belangrijker is :hawla:

Ik blijf me altijd af vragen hoe dit kan...

Fi Amanaah Allah.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. Abdullah ibn ´Omar bleef herhalen: "en waar is Allah?"
    Door Nou'aymah in forum Biografieën
    Reacties: 1
    Laatste Bericht: 29-11-10, 11:23
  2. "Abshier bi ma7abati Allah" - Sheikh Khaalid Rasheed
    Door Moe'tasima in forum Islam video's
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 22-09-09, 21:16
  3. CBS: "Moslims minder naar de Moskee"
    Door »¤ƒãïtµ¤« in forum Binnenland
    Reacties: 1