Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 29 van de 29

Onderwerp: Roqia

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    May 2007
    Reputatie Macht
    0
    salaam

nou mij zusje is bijna 1 jaar met zelf roqia bezig en het gaat echter niet weg.

het word juist erger als ze het doet want het is net of ze hun ermee pest ik bedoel ze maakt ze boos dan maken ze haar juist zieker.

ze is 1keer naar een imam in belgie geweest en toen hij zag dat de jiin tevoorschijn kwam stopte hij daarmee.

hij zei dat ze zelf roqia moest doen. heel vreemd.

volgens mij kon hij haar niet aan.

dus wij zoeken een echte goede imam die roqia aan kan.
    het is net of alles wat ze probeerttegen gehouden word soebhanallah.

hopelijk dat iemand een goede serieuse imam kent die ons kan helpen
    we zijn ten einde raad.

echt waar als je weet wat we zien bij haar is ongelofelijk eng je wil het niet weten
    diegene die iets bij haar gedaan heeft heeft haar echt vervloekt niet normaal
    dat allah diegene bestraft insallah.

ik ben haar zus en ik kan het niet meer aanzien wat ik aan haar gezien heb
    heb ik echt nachtmerries van overgehouden.

in het begin was ik gewoon bang van haar.
    vooral als ze boos word dan verandert ze echt je herkent haar niet terug

haar gezicht word donker en haar ogen veranderen echt ze word lelijker en veranderd haar stem. soms houdt ze blauwe plekken over.

eigenlijk wil ik niet verder vertellen omdat ik denk dat het niet goed is
    volgens mij heb ik al veel te veel verteld.

dus zelf roqia helpt niet altijd ligt aan hoe erg de situatie is licht of zwaar shi9er

Ultra Risala Member OegtNajat's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door *laila* Bekijk Berichten
    Ik heb er ervaring mee, dus heb het in praktijk al meegemaakt.. maar tis altijd goed om er meer over te lezen, want je weet nooit. elk persoon is anders en reageert anders..
    Ik heb het nooit meegemaakt,ik ken wel mensen die het gedaan hebben. Ook heb ik filmpjes gezien waarop ze roqia doen. Vind het heel eng subhanaAllah. Moge Allah subhana wata3ala ons hier tegen beschermen!

Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lamyae Bekijk Berichten
    salaam

nou mij zusje is bijna 1 jaar met zelf roqia bezig en het gaat echter niet weg.

het word juist erger als ze het doet want het is net of ze hun ermee pest ik bedoel ze maakt ze boos dan maken ze haar juist zieker.

ze is 1keer naar een imam in belgie geweest en toen hij zag dat de jiin tevoorschijn kwam stopte hij daarmee.

hij zei dat ze zelf roqia moest doen. heel vreemd.

volgens mij kon hij haar niet aan.

dus wij zoeken een echte goede imam die roqia aan kan.
    het is net of alles wat ze probeerttegen gehouden word soebhanallah.

hopelijk dat iemand een goede serieuse imam kent die ons kan helpen
    we zijn ten einde raad.

echt waar als je weet wat we zien bij haar is ongelofelijk eng je wil het niet weten
    diegene die iets bij haar gedaan heeft heeft haar echt vervloekt niet normaal
    dat allah diegene bestraft insallah.

ik ben haar zus en ik kan het niet meer aanzien wat ik aan haar gezien heb
    heb ik echt nachtmerries van overgehouden.

in het begin was ik gewoon bang van haar.
    vooral als ze boos word dan verandert ze echt je herkent haar niet terug

haar gezicht word donker en haar ogen veranderen echt ze word lelijker en veranderd haar stem. soms houdt ze blauwe plekken over.

eigenlijk wil ik niet verder vertellen omdat ik denk dat het niet goed is
    volgens mij heb ik al veel te veel verteld.

dus zelf roqia helpt niet altijd ligt aan hoe erg de situatie is licht of zwaar shi9er

Salaam 3alaikom,

Allahie shafie is waar ik mee ga beginnen. Echt eng subhanaAllah zoals je het verteld,alhoewel de reactie's die jou zusje heeft mij wel bekend voor komen aan de verhalen die ik heb gehoord Wa Allahoe 3lam.

Je moet zeker niet op geven beste zuster maar vooral doorgaan met zoeken inshaAllah,en ook de roqia gewoon door blijven doen. Als ik ergens een nummer van een imam vind die roqia (betrouw natuurlijk) doet zal ik het zeker hier plaatsen inshaAllah.

Ghair inshaAllah.

Ma3a Salama

Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    11
    A3uwdu Billahi Minna Seytani Radjiem

Bismillahir Rahmanir Rahiem

Salaam 3aleykoem warhmatulaahi wa barakatoe

Ik zal deze onderwerp en je vraag incha ALLAH beantwoorden in mijn volgende lezing over
    de spelletjes die de djinn of seyatien doen om zo in shirk te vallen

ik zal een voorbeeld geven incha ALLAH

soms doen mensen de mushaf onder hhun kussen als ze gaan slapen als ze worden lastiggevallen door een djinn en als hij of zij met de mushaf slaapt dan valt de djinn je niet meer lastig

waarlijk WUllahi dit is 1 van de kwalen van de seyatiens waarom?

Want zo laat de seytan jou geloven dat de boek zelf de mushaf jou hulp biedt en de woorden die je uitspreekt ( woorden van ALLAH niet ) en komt als je in de shirk valt
    dan valt seytan je niet lastig want heeft bereikt wat die wou

en WULLAHI laat haar geduldig blijven want het heeft effect en als ze ziet dat het niet echt effect heeft dient ze te kijken naar zichzelf de zondes die iemand verricht waarom het geen effect heeft maar
    meestal laat de djinn jou denken dat het geen nut heeft

en WUllahi ik spreek uit ervaring en heb het meegemaakt met 1 van de mensen waarbij ik ruqya had gedaan en niks gebeurde

en na 30 x ongeveer eyat el kursi achter mekaar te reciteren toen werdt de djinn pas wakker na3em

je hebt soorten djinn sommigen gaan gelijk weg nadat ze een sura horen en andere gaan moeilijk weg dat is de sterkere onder de djinn voorbeeld een Iffriet na3em

Maar zal specifiek over dat gaan spreken in 1 van mijn volgende lezingen incha ALLAH

salaam 3aleykoem warhmatulaahi wa barakaote

Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door abu_amina_ibn_mfadel Bekijk Berichten
    A3uwdu Billahi Minna Seytani Radjiem

Bismillahir Rahmanir Rahiem

Ik zal deze onderwerp en je vraag incha ALLAH beantwoorden in mijn volgende lezing over
    de spelletjes die de djinn of seyatien doen om zo in shirk te vallen

ik zal een voorbeeld geven incha ALLAH

soms doen mensen de mushaf onder hhun kussen als ze gaan slapen als ze worden lastiggevallen door een djinn en als hij of zij met de mushaf slaapt dan valt de djinn je niet meer lastig

waarlijk WUllahi dit is 1 van de kwalen van de seyatiens waarom?

Want zo laat de seytan jou geloven dat de boek zelf de mushaf jou hulp biedt en de woorden die je uitspreekt ( woorden van ALLAH niet ) en komt als je in de shirk valt
    dan valt seytan je niet lastig want heeft bereikt wat die wou

en WULLAHI laat haar geduldig blijven want het heeft effect en als ze ziet dat het niet echt effect heeft dient ze te kijken naar zichzelf de zondes die iemand verricht waarom het geen effect heeft maar
    meestal laat de djinn jou denken dat het geen nut heeft

en WUllahi ik spreek uit ervaring en heb het meegemaakt met 1 van de mensen waarbij ik ruqya had gedaan en niks gebeurde

en na 30 x ongeveer eyat el kursi achter mekaar te reciteren toen werdt de djinn pas wakker na3em

je hebt soorten djinn sommigen gaan gelijk weg nadat ze een sura horen en andere gaan moeilijk weg dat is de sterkere onder de djinn voorbeeld een Iffriet na3em

Maar zal specifiek over dat gaan spreken in 1 van mijn volgende lezingen incha ALLAH

salaam 3aleykoem warhmatulaahi wa barakaote
    Wa3alaikom salaam,

Ik heb ook een Mushaf onder mijn kussen,en dat heb ik nu al jaren. Ik zit niet met de intentie dat het mij kan beschermen Alhamdoelillah,want ik weet dat alleen Allah dat kan.

Maar heb het toen ik jong was van mijn moeder gekregen,en dat wel met bedoeling als bescherming. En nooit heb ik daar bij stil gestaan,subhanaAllah.

Echt Djazak Allahoe Ghairan!! En ik ben zeer benieuwd naar jou lezingen inshaAllah.

Wasalaam 3alaikom OegtNajat

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    12
    Salaam alaikoum,

la 7awla we la quatta ile bilah, ik ben sterk onder de indruk van wat ik hier allemaal lees, het is best wel eng, en ik vraag Allah om bescherming voor onze hele umma tegen de djinns en al het
    slechte, ik kan me niet voorstellen dat mensen bezig zijn om andermans leven, huwelijken etc. te verdelgen, maar helaas gebeurt het wel. Allah ye7fed.

Sawdae.
    لاحول ولاقوة الا بالله

Ingeschreven
    Oct 2009
    Reputatie Macht
    21
    Allahoema amien op jou gemaakte dou3a.

Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sawdae Bekijk Berichten
    Salaam alaikoum,

en ik vraag Allah om bescherming voor onze hele umma tegen de djinns en al het
    slechte, ik kan me niet voorstellen dat mensen bezig zijn om andermans leven, huwelijken etc. te verdelgen, maar helaas gebeurt het wel. Allah ye7fed.

Sawdae.
    Wa 3aleykoem salaam warhmatulaahi wa barakatoe

Mooie dou3a maar beter dat je zegt

Moge ALLAAH ons beschermen tegen de seyatiens,dwalende onder de djinn

Want er zijn broeders en zusters tussen de djinns zoals zij onze broeders en zusters zijn, zijn wij hun broeders en zusters..

Er zijn moslims ,seyatiens en dwalende onder de djinn daar zoeken wij toevlucht bij ALLAAH Incha ALLAAH en moge ALLAAH hun ook op het rechte pad brengen

ALLAH heeft slechts de DJinn en de Mens geschapen om hem alleen te gaan aanbidden.

Wij hebben ook een djinn die bij ons is altijd

Zoals wij weten de Qarien is een duivelse metgezel die bij jou is( of je wist het niet maar nu wel incha ALLAAH )...bij mij...jou ouders mijn ouders dus bij elke gemeenschap van de mensen...en zal bij onze geboorte zijn tot de dood ons scheidt dan pas zal de Qarien weggaan..

Maar de Qarien van de Profeet Muhammed Salallahoe haleehim wa salaam was een Moslim ( een moslim djinn ) die de profeet sallalahoe haleehim wa salaam alleen het goede ging aanmoedigen.

Maar dat was alleen van de Profeet Muhammed salallahoe haleehim wa salaam maar die van ons de metgezellen ..dus van iedereeen is een duivelse metgezel onder de djinn die bij jou en waar jij naar toe gaat gaat de Qarien ( duivelse metgezel ) metjou mee en roept jou tot het slechte en die blijft de duivel..

Daarom zijn er zogenaamde waarzeggers als jij naar ze toe gaat voor een vraagstuk dan zeggen zei: Wacht jou OMA is hier zij heet ...het begint met de E ( Dit zeggen ze om jou te misleiden en spannend te houden zodat zij de vertrouwen winnen van jou ) haar naam is ELLEN ( voorbeeld ) zij is woensdag doodgegaan toen jij van school kwam..

En dan denk je HUH hoe weet zij dat ( en dan val je in Shirk en al als je naar hun gaan )
    Maar dat komt omdat de waarzeggen of een tovernaar jou Qarien ( Duivelse Metgezel beveelt om informatie te geven,..en de Qarien die kent jou beter dan jij ejzelf kent die weet wat je hebt meegemaakt hoe je Oma heet enz enz en die kan weer de Qarien van je Oma vragen stellen dus komen ze Bijeen om informatie te wisselen om jou gek te maken)

En deze mensen werken met de Seyatiens

Na3em dus wij hebben ook onder de djinn Moslims en Moslima's en moge ALLAAH
    hun zondes vergeven en hun Imaan verhogen Allahoema Ameen

wat zegt de islaam over de qarien

Allaah says (interpretation of the meaning):

“His companion (qareen) will say: ‘Our Lord! I did not push him to transgression, (in disbelief, oppression, and evil deeds), but he was himself in error far astray.’

Allaah will say: ‘Dispute not in front of Me, I had already in advance sent you the threat.

The Sentence that comes from Me cannot be changed, and I am not unjust to the slaves’”

[Qaaf 50:27-29]
    Ibn Katheer said: “ ‘His companion (qareen) will say’ – Ibn ‘Abbaas (may Allaah be pleased with him), Mujaahid, Qutaadah and others said: this refers to the devil who is appointed to accompany him. ‘Our Lord! I did not push him to transgression’ means, he will disown that person on the Day of Judgement, and will say, ‘Our Lord! I did not push him to transgression’ meaning, I did not lead him astray.

It was narrated that ‘Abd-Allaah ibn Mas’ood said: The Messenger of Allaah (peace and blessings of Allaah be upon him) said: “There is no one among you but a companion from among the jinn has been assigned to him.” They said, “Even you, O Messenger of Allaah?’ He said, “Even me, but Allaah helped me with him and he became Muslim (or: and I am safe from him), so he o**y enjoins me to do that which is good.”

According to another report, “… There is assigned to him a companion from among the jinn and a companion from among the angels.”

Narrated by Muslim, 2814

Al-Nawawi included this in a chapter which he called: Baab Tahreesh al-Shaytaan wa Ba’thihi Saraayaahu li Fitnat il-Naas wa anna ma’a kulli insaanin Qareen (Chapter on the evil of the Shaytaan and his sending his troops to tempt the people, and the fact that there is a jinn-companion with every human being).

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Reputatie Macht
    12
    Nou, wat eng allemaal, als ik het zo lees.
    لاحول ولاقوة الا بالله

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 2 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 2 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten