Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: shoukran

Junior Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Reputatie Macht
    0

shoukran

Shoukran. Ik heb nu genoeg info. Wie weet hoe ik dit bericht kan verwijderen?

Risala Member
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    14
    je kan er niks aan doen lieverd. moge allah jouw vergeven in al jouw doen en laten.
    als je weet dat je je jouw man daarmee kwijt raakt, dan moet je dat zeker niet vertellen, alleen al om het feit dat jullie zo ontzetten van elkaar houden. op de dag des oordeels zal allah al jouw geheimen verborgen houden omdat jij enkel niks aan kon doen aan deze situatie. Dus probeer het beste van te maken met jouw man en kinderen , en probeer te vergeten dat jij EERLIJK BENT TEGENOVER ALLAH. WAT BETREFT JOUW MAN, ALLAH ZAL BEPALEN DAT HIJ ER NIET ACHTER KAN KOMEN, OMDAT HIJ WEET WAT DE SCADE ZAL ZIJN VOOR JOUW LEVEN DAARNA. voel geen verdriet en spijt tegenover jouw man, en probeer nogmaals verder te gaan met jouw gelukkige leven.
    ALLS IS VOORBESTEMD DUS OOK HET VERGRIJP OP JOUW 13DE. HET IS ALLEMAAL BUITEN JOUW MACHT GEWEEST. EN ALLAH HEEFT HET ALLERMOOISTE VOORBEREID VOOR JOUW IN HET HIERNAMAALS MET NATUURLIJK JOUW MAN EN KINDEREN. ALLES KOMT GOED GELOOF ME ! ER IS ENKEL HET GOEDE VOOR JOUW VOORBEREID OVERAL EN ALTIJD. SUCCES EN MOGA ALLAH JOUW GENADIG ZIJN OP AARDE EN IN HET HIERNAMAALS. WEES STERK EN VERTROUW OP ALLAH EN DE MENSEN DIE JOUW HIERIN STEUNEN !
    diegene zal nooit sterven wiens hart lief heeft?

Moderator
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Reputatie Macht
    30

Re: Ik leef met pijn in m'n hart tot m'n dood!

Salaam,

Ik hoop inscha'allah dat je in goede gezondheid verkeerd eerst en vooral en dat je je een beetje beter voelt nu..Na het lezen van je 'verhaal' moet ik je een paar dingens zeggen en jij kan ermee doen wat je wil..EERST en vooral het is NIET jouw schuld! Het is niet jouw schuld!!! Dat moet er echt in bij jouw..Jij kon er niets aan doen..jij was jong, jij was onschuldig en niet sterk en niets wetend..Het is verdomme de schuld van die man! Hoe kan hij en dan zich een nog een 'praktiserende' noemen..(ik veroordeel niet graag mensen,maar tegen zo'n mensen kan ik echt niet tegen!)..Ik vind het echt heel erg, wat hij met je heeft gedaan en zoiets is idd niet te vergeven..Maar Allah(swt) is vergevensgezind dus waarom zouden wij zoiets niet kunnen vergeven..
    Ten tweede als je man van je houdt, je wardeert, je graag ziet dan gaat hij het begrijpen.. Wat zeg ik nu hier?!! Waarom zou hij het niet begrijpen, als hij een beetje verstand heeft weet hij dat jij verkracht bent dus dat betekent jij kon er niets aan doen!!Dus het is niet jouw schuld of fout! Dus waarom zou hij jouw niet begrijpen? Ik denk als hij je heel graag ziet en waardeert dat hij je zal bijstaan in je moeilijke tijd die je nu meemaakt als je je trg moet herinneren aan die verschrikkelijke gebeurtenis..Dus als jij niet verder wilt leven met een leugen zou ik het hem vertellen, ale ik zeg je niet wat je moet doen, maar ik zou het hem vertellen..
    En een leugen kan je het eigenlijk niet zeggen eh, hij weet van niets en je hebt niet gezegd 'ik ben maagd' of wel? Hij heeft het ondervonden/gezien..Dus als jij niets hebt gezegd..Is het ook geen leugen, want je hebt niets verkeerd gezegd..Niet? Een uitdrukking zegt: wat niet weet, wat niet deert?
    Moge Allah (swt) je bijstaan inscha'allah en het je vergemakkelijken..Allahoema Amien

Wa Aleykoem Salaam,

Sweet*Lady*

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !

Senior Risala Member
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Reputatie Macht
    14

Re: Ik leef met pijn in m'n hart tot m'n dood!

Salaamoe 'alaykoem

Ik zou het niet zeggen. Hij zou het je denk ik kwalijk nemen dat je het niet verteld hebt voor jullie huwelijk. Wat voor nut heeft het om het nu nog tegen hem te zeggen. Julllie houden van elkaar en het gaat el'hamdoelilaah goed tussen jullie, dus ik zou niets doen om zoiets moois in gevaar te brengen. Maar ik begrijp dat je iemand wil hebben met wie je erover wil praten om het helemaal te verwerken, je kan dat ook gwn doen hier op het forum, je kan anoniem blijven natuurlijk.

En ja zoals Sweet Lady zei: het moet er bij jou in dat het niet jouw schuld is!! je bent onschuldig, onthou dat goed! Moge Allah de pijn in je hart wegnemen en je voluit van het leven laten genieten.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Gelijkaardige Onderwerpen

1. allah yar7am waldik i.p.v shoukran??
    Door KaUtHaR¤¤¤ in forum Vraag & antwoord
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 02-12-06, 19:18

Bladwijzers

Forum Rechten