Risala Community

Ga terug   Risala Community > Algemeen > Nieuws en actualiteiten > Binnenland

Binnenland Plaats en discussieer hier het binnenlands nieuws.

Reageren

LinkBack Discussietools
Oud 24 January 2010, 14:11   #1
❤Fi Amanaah Allah❤

OegtNajat's schermafbeelding

Rep kracht: 10
OegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nl
Standaard Shouf Shouf!-acteur verdacht van poging tot doodslag

Acteur Fehd el Ouali (23) vertelde aan de rechter dat hij handelde uit zelfverdediging.

Acteur Fehd el Ouali (23), bekend van tv-series als Shouf Shouf! en Deadline, wordt verdacht van poging tot doodslag op een 27-jarige plaatsgenoot uit Nieuwkoop.

Dit meldt het Leidsch Dagblad.
Op 10 oktober 2009 kreeg Fehd ruzie met een jeugdkennis in het Nieuwkoopse cafe Happy Duck. Niet veel later gingen de twee elkaar op het Kennedyplein te lijf. Fehd schopte en sloeg zo hard op het slachtoffer in dat deze een gebroken oogkas, scheurtjes in zijn kaak en een bloedprop in z'n hersenen opliep.

Fehd vertelde aan de rechter dat hij handelde uit zelfverdediging. ''Ik kreeg geen lucht meer, hij bleef maar komen. Ik verklaar heilig dat ik hem niet tegen het hoofd heb geschopt toen hij op de grond lag. Ik vind het vreselijk wat er is gebeurd, nu zit hier weer zo'n Marokkaan voor u, terwijl ik zo mijn best doe. Ik spreek netjes Nederlands, kleed me netjes...'' Fehd heeft bij de politie gesproken over een drankprobleem. ''Ik drink drie keer per week totdat ik dronken ben.''

Het slachtoffer liet aan de rechter weten dat hij een tijd niet heeft kunnen werken en nu aangepast werk heeft, aldus telegraaf.nl.

De acteur, die ruim twee jaar een relatie heeft gehad met Froukje de Both, werd vrijdag door de rechtbank in Den Haag vrijgelaten. Fehd heeft drie maanden in voorarrest gezeten. De strafzaak is uitgesteld, omdat de rechtbank een reclasseringsrapport wil. Fehd kan voorlopig verder met casting en pr-werkzaamheden, maar de rechter waarschuwde: ''Maar dat is geen garantie dat u straks geen celstraf krijgt.''

Advertisement
Advertisement Sponsored links

Oud 5 February 2010, 01:42   #2
Moderator

Sweet*Lady*'s schermafbeelding

Rep kracht: 20
Sweet*Lady* kan trots op zichzelf zijnSweet*Lady* kan trots op zichzelf zijnSweet*Lady* kan trots op zichzelf zijnSweet*Lady* kan trots op zichzelf zijn
Standaard

Oei dit is niet niets

Made By ~*~.MoUnIa.~*~

Smiley Love you !
Sweet*Lady* is offline   Met citaat reageren
Oud 11 April 2010, 09:10   #3
❤Fi Amanaah Allah❤

OegtNajat's schermafbeelding

Rep kracht: 10
OegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nlOegtNajat is wereldberoemd op Risala.nl
Standaard

Eis twee jaar tegen Fehd el Ouali

De officier van justitie in Den Haag heeft gisteren tegen acteur Fehd el Ouali, de ex van Froukje de Both, twee jaar cel geeist, waarvan acht maanden voorwaardelijk.

De eis omvat aftrek van voorarrest en een proeftijd van twee jaar. De Hagenaar (23) wordt verdacht van poging tot doodslag op een vroegere vriend. Fehd ging de 27-jarige Ruud Verburg vorig jaar oktober in een dronken bui te lijf na een avondje uit in cafe Happy Duck in het Zuid-Hollandse Nieuwkoop. Hij schopte en sloeg de vrachtwagenchauffeur een gebroken oogkas en kaak. Ook hield het slachtoffer aan het gevecht een bloedstolsel over in zijn hersenen. Volgens getuigen schopte Fehd, onder meer bekend van zijn rollen in Shouf Shouf!, Deadline en commercials van KPN en de landmacht, Ruud vol tegen zijn hoofd toen hij op de grond lag.

De verdachte houdt het zelf op een stoeipartij. ''Ik wilde hem absoluut niet doodmeppen. Ik heb hem wel geslagen en geschopt, maar niet tegen zijn hoofd.''

Fehd, van Marokkaanse komaf, leidde 2,5 jaar lang een zwervend bestaan, maar heeft sinds kort een woning en een baan als ober voor zes dagen in de week. Dat is mede de reden dat zijn advocaat Erik van Kregten vindt dat de acteur niet te lang of niet achter de tralies moet. ''Gevangenisstraf is nadelig voor zijn werk en woning.'' Daarnaast heeft Fehd 'een moeilijk periode' gehad en heeft hij er erg veel last van hoe zijn relatie met Froukje de Both na twee jaar op de klippen is gelopen.

De officier eiste tevens een schadevergoeding voor het slachtoffer van bijna 6000 euro. Ook moet Fehd zich laten behandelen voor zijn cocaine- en drankprobleem, aldus telegraaf.nl.

Advertisement
Advertisement

Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
doodslag, poging, shouf, shouf!-acteur, verdacht

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools

Regels voor berichten